J A V N I O G L A S za prijem radnika u JP „LOKOM“ d.o.o. Sarajevo na određeno vrijeme
J A V N I O G L
A S
za prijem radnika u JP „LOKOM“
d.o.o. Sarajevo
na određeno vrijeme
Pozicija
br. 1. Pomoćnik kuhara…………..……. 2 izvršioca na određeno vrijeme, na 1 godinu
dana
Pozicija
br. 2. Konobar…….....………………… 2 izvršioca na određeno vrijeme, na 1 godinu dana
Pozicija
br. 3. Radnik na održavanju javne higijene i zelenih površina...…. 4 izvršioca
na određeno
vrijeme, na 1 godinu dana
Pozicija
br. 4. Higijeničar…….....…………...… 2
izvršioca na određeno vrijeme, na 1 godinu dana
Pozicija
br. 5. Referent za sport i rekreaciju...…. 2 izvršioca na određeno vrijeme, na
1 godinu dana
Pozicija
br. 6. Radnik u dječijoj igraonici……… 2 izvršioca na određeno vrijeme, na 1
godinu dana
Pozicija
br. 7. Radnik na obezbjeđenju….……… 3 izvršioca na određeno vrijeme, na 1 godinu
dana
Pozicija
br. 8. Referent za finansijsko-operativne poslove….1 izvršioc na određeno
vrijeme, na 1
godinu dana
Pozicija br. 1. Pomoćnik kuhara
Opis poslova:
-
obavlja
poslove vezane za pripremanje jela, te
poslove pripreme i serviranje hrane u prostoru kuhinje,
-
vodi
brigu o sanitarno-higijenskim uslovima radnog prostora i posuđa u kuhinji i higijenskoj ispravnosti
inventara, opreme i namirnica,
-
obavlja
sve pomoćne poslove za spravljanje hrane i slastica,
-
odgovoran
je za zadužena materijala sredstva, te blagovremeno, kvalitetno i ažurno
obavljanje povjerenih mu poslova i zadataka,
-
u skladu
sa realnim potrebama Preduzeća, a po nalogu Uprave, obavlja i druge poslove.
Za svoj rad je odgovoran Šefu Službe ugostiteljstva,
Izvršnom direktoru Sektora odnosno Direktoru Preduzeća.
Prosječna
osnovna plata: - 908,00 KM
Pozicija br. 2. Konobar
Opis poslova:
-
priprema
stоlоva i stolica za goste;
-
dоčеkivаnjе
gostiju i prеdstаvljаnjе mеniја i listе pićа;
-
dаvаnjе
savjeta u vеzi izbоrа hrаnе i pićа;
-
uzimаnjе
pоrudžbinа zа hrаnu i/ili pićе i prеnоšеnjе pоrudžbinа u kuhinju;
-
sеrvirаnjе
hrаnе i pićа gostima zа stоlоvimа;
-
čišćеnjе
stоlоvа i vrаćаnjе pоsuđа i pribоrа zа јеlо u kuhinju;
-
izdаvаnjе
rаčunа, prihvаtаnjе plаćаnjа i rukоvаnjе mаšinаmа zа prоdајu i rеgistаr-kаsаmа,
-
u skladu
sa realnim potrebama Preduzeća, a po nalogu Uprave, obavlja i druge poslove.
Za svoj rad je odgovoran Šefu Službe
ugostiteljstva, Izvršnom direktoru Sektora odnosno Direktoru Preduzeća.
Prosječna
osnovna plata: - 926,00 KM
Pozicija br. 3. Radnik na održavanju javne higijene i zelenih površina
Opis poslova:
-
Prema
utvrđenom rasporedu i terminima održava javnu higijenu i zelene površine
(prikupljanje, odvoz i deponovanje odpadaka, čišćenje i pranje javnih površina,
održavanje, uređenje javnih saobračajnica,gradskih parkirališta i javne garaže,
uklanjanje snijega i sprečavanje poledice na javnim površinama);
-
Vodi
evidenciju rasporeda čišćenja, iznosi potrebe za sredstvima i priborom za rad;
-
Odgovoran
je za zadužena materijalno-finansijska sredstva, te blagovremeno, kvalitetno i
ažurno obavljanje povjerenih mu poslova i zadataka;
-
Obavlja i
druge poslove po nalogu Uprave Preduzeća;
-
Za svoj rad
je odgovoran Izvršnom direktoru Sektora odnosno Direktoru Preduzeća.
Prosječna
osnovna plata: - 944,00 KM
Pozicija br. 4. Higijeničar
Opis poslova:
-
prema utvrđenom rasporedu i terminima obavlja poslove
čiščenja i održavanja čistoće i urednosti objekata Preduzeća, pripadajućih
dijelova, prostorija, uređaja i opreme koje služe redovnoj upotrebi,
-
vodi evidenciju rasporeda čišćenja, iznosi potrebe za
sredstvima i priborom za čišćenje, uočava nedostatke i oštečenja na objektima i
opremi, te po istim upoznaje Referenta za objekte i tehničku podršku,
-
odgovoran je za zadužena materijalo-finansijska sredstva, te
blagovremeno, kvalitetno i ažurno obavljanje povjerenih mu poslova i zadataka,
-
u skladu sa realnim potrebama Preduzeća, a po nalogu Uprave
preduzeća, obavlja i druge poslove,
Za
svoj rad je odgovoran Šefu Podružnice, Rukovodiocu Podružnice, Izvršnom
direktoru Sektora odnosno Direktoru Preduzeća.
Prosječna
osnovna plata: - 871,00 KM
Pozicija br. 5. Referent za sport i rekreaciju
Opis poslova:
-
vrši prijem korisnika dvorana i drugih sportskih
objekata po unaprijed utvrđenim programima i terminima,
-
vrši pripremanje i prilagođavanje objekta za
navedenu namjenu i izdavanje rekvizita za istu,
-
prati manifestacije i termine, te obezbjeđuje
nesmetano odvijanje istih,
-
vodi evidenciju o planiranim i realizovanim
terminima korištenja sportskih objekata i opreme,
-
prati stanje objekta i o uočenim nedostacima u
pogledu stanja objekta, opreme i uređaja pismeno obavještava Referenta za
objekte i tehničku podršku,
-
odgovoran je za svu ne evidentiranu štetu, kao i za
štetu o kojoj nije pismeno obavješten Koordinatoru za objekte i tehničku
podršku,
-
u slučaju nepredviđenih okolnosti koje ne trpe
odlaganje kontaktira nadležne organe,
-
obezbjeđuje ispravno stanje objekta i opreme poslije
završetka manifestacije i termina u funkcionalnom i higijenskom smislu,
-
dostavlja sedmične izvještaje o planiranim i
realizovanim terminima korištenja sportskih objekata Koordinatoru za sportske
aktivnosti,
-
opslužuje vozić za djecu, upravlja vozićem, vrši
naplatu karata i održava higijenu na voziću za djecu,
-
obavlja i sve druge poslove po nalogu Uprave,
-
za svoj rad direktno je odgovoran Koordinatoru za
sportske aktivnosti i Izvršnom Direktoru sektora odnosno Direktoru Preduzeća.
Prosječna
osnovna plata: - 944,00 KM
Pozicija br. 6. Radnik u dječijoj igraonici
Opis posla:
-
usluživanje
klijenata na info. pultu,
-
preuzimanje
i predavanje djece uz upis i ispis djece i pravovremeno i uredno vođenje svih
evidencija,
-
animacija
djece svih uzrasta prilikom boravka u igraonici, na kreativnim radionicama,
dječjim rođendanima,
-
kreiranje i provođenje sportskih i zabavnih sadržaja za djecu
svih uzrasta,
-
vođenje radionica za djecu (organiziranje natjecanja,
kvizova, likovnih aktivnosti, plesni program),
-
izdavanje
računa i po potrebi ostali administrativni poslovi,
-
osmišljavanje i provođenje dječjih dnevnih i večernjih
programa,
-
vodi
brigu o primjeni svih propisanih epidemioloških mjera,
-
obezbjeđuje ispravno stanje cjelokupnog inventara i opreme u
igraonici u funkcionalnom i higijenskom smislu,
-
u slučaju nepredviđenih okolnosti koje ne trpe odlaganje
kontaktira nadležne organe,
-
obavlja
sve aktivnosti uz poštivanje zakonskih procedura i internih propisa Preduzeća,
-
odgovoran je za zakonitost, blagovremenost i tačnost
povjerenih mu poslova i zadataka,
-
obavlja i druge poslove po nalogu Uprave Preduzeća,
Za svoj rad je odgovoran Izvršnom direktoru Sektora odnosno Direktoru
Preduzeća.
Prosječna
osnovna plata: - 944,00 KM
Pozicija br. 7. Radnik na obezbjeđenju
Opis poslova:
-
vrši
obezbjeđenje lica i zaštitu od krađe, oštećenja i uništenja imovine Preduzeća;
-
dobro
poznaje zakone, interne akte i druge propise iz te oblasti;
-
vodi
evidenciju ulazaka i izlazaka stranaka i vozila, te ostale evidencije koje su
predviđene za određeni objekat;
-
po
potrebi prati posjetioce do odredišta;
-
vodi
evidenciju ključeva od objekata;
-
zadužen
je da ispunjava svoje dnevne norme rada u skladu sa svojom profesijom,
efikasno, stručno i profesionalno, a u skladu sa rasporedom na koji ga
rasporedi šef službe,
-
na
vrijeme preuzima dužnost te prije primopredaje smjene, provjerava ispravnost
veze i drugih sredstava, ispravnost stanja objekta koje obezbjeđuje;
-
svakodnevno
vrši preglede svih objekata, radnih prostorija, opreme i instalacija i o
uočenim nedostacima obavještava nadređenog;
-
preduzima
mjere protivpožarne zaštite i u slučaju vatrogasne intervencije obavezan je da
pristupi gašenju požara;
-
vodi
računa o parkingu za stranke i zaposlene i upozorava na slobodna mjesta;
-
sprečava
neovlaštenom licu ili licima ulaz u prostor ili objekt koji osigurava,
-
upozorava
lice ili lica da se udalji s prostora ili objekta koji štiti ako se neovlašteno
nalazi ili
-
zadržava
na tom prostoru, odnosno u objektu,
-
zadržava
lice ili lica na prostoru ili objektu koji štiti, a koja je zatekao u
obavljanju
-
kaznenog
djela do dolaska policije,
-
sprečava
neovlašten ulazak, odnosno izlazak vozila ili lica s robom i materijalom
Preduzeća
-
iz
čuvanog prostora, kao i iz objekata koje štiti prema potrebnoj dokumentaciji za
unošenje
-
i
iznošenje robe i materijala (ovjerene otpremnice, dostavnice, računi, spiskovi
i sl.), te
-
zadržava
svu robu i materijale za koju se utvrdi da nema prateće dokumentacije do
dolaska
-
ovlaštenog
lica Preduzeća ili policije,
-
vodi
propisane evidencije i daje informacije za koje je ovlašten,
-
vrši
saradnju sa MUP-om,
-
vrši i
druge poslove utvrđene Zakonom o agencijama za zaštitu ljudi i imovine, ovim
pravilnikom,
kao i drugim aktima Preduzeća, te naređenjima i uputstvima Uprave
Preduzeća,
-
obavlja i
druge poslove prema nalogu odgovornog lica službe, a sukladno svojim
profesionalnim
sposobnostima.
Za svoj rad odgovoran je Odgovornom licu
Službe, Izvršnom direktoru Sektora odnosno Direktoru Preduzeća.
Prosječna
osnovna plata: - 944,00 KM
Pozicija br. 8. Referent za finansijsko-operativne poslove
Opis poslova:
-
vrši sve
pripremne finansijeske poslove potrebne za dalju obradu,
-
vodi
knjigu ulaznih faktura i knjigu izlaznih faktura,
-
vrši
plaćanja po svim fakturama,
-
vodi
blagajnu i vrši plaćanja gotovim novcem,
-
vrši
kontrolu naplate po svim fakturama,
-
odgovoran
je za zakonitost, blagovremenost i tačnost povjerenih mu poslova i zadataka,
-
obavlja i
druge poslove po nalogu Uprave,
-
za svoj
rad direktno je odgovoran Upravi Preduzeća.
Prosječna
osnovna plata: - 1.090,00
KM
Kandidat mora ispunjavati opće uslove propisane zakonom i posebne
uslove utvrđene Pravilnikom o radu JP „LOKOM“ d.o.o. Sarajevo kako slijedi:
Opći uslovi za poziciju:
1. Da
je državljanin Bosne i Hercegovine,
2. Da
je punoljetan,
3. Da
ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta,
4. Da
ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta
prema unutrašnjoj organizaciji i
sistematizaciji poslova sistematizovanih radnih mjesta,
5. Da
se protiv lica kandidata ne vodi krivični postupak.
Posebni uslovi za pozicije:
Pozicija br. 1. Pomoćnik kuhara
-
svjedočanstvo/diploma
OŠ/SSS
-
obavezno
radno iskustvo od minimalno 6 mjeseci
Pozicija br. 2. Konobar
Opis poslova:
-
diploma SSS
– III stepen, društvenog ili tehničkog smjera
-
sa ili
bez radnog iskustva
-
poželjno
poznavanje engleskog jezika
Pozicija br. 3. Radnik na održavanju javne higijene i zelenih površina
-
svjedočanstvo/diploma
OŠ/SSS
-
obavezno
radno iskustvo od minimalno 6 mjeseci
Pozicija br. 4. Higijeničar
-
svjedočanstvo/diploma
OŠ/SSS
-
obavezno
radno iskustvo od minimalno 6 mjeseci
Pozicija br. 5. Referent za sport i rekreaciju
-
diploma
SSS- III stepen, društvenog ili tehničkog smjera
-
obavezno
radno iskustvo od minimalno 6 mjeseci
Pozicija br. 6. Radnik u dječijoj igraonici
-
diploma
SSS, društvenog ili tehničkog smjera
-
obavezno
radno iskustvo od minimalno 6 mjeseci
Pozicija br. 7. Radnik na obezbjeđenju
-
diploma
SSS/ III-IV stepen, društvenog ili tehničkog smjera
-
obavezno
radno iskustvo od minimalno 1 godinu na poslovima fizičke zaštite
-
certifikat
za obavljanje poslova fizičke zaštite izdat od FMUP
-
uvjerenje
o nekažnjavanju, uvjerenje da se ne vodi krivični postupak
-
ljekarsko
uvjerenje o zdravstvenoj i psihofizičkim sposobnostima sa pravom nošenja oružja
Pozicija br. 8. Referent za finansijsko-operativne poslove
-
diploma
SSS- IV stepen, društvenog ili tehničkog smjera
-
obavezno
radno iskustvo od minimalno jednu godinu dana
-
poznavanje
rada na računaru
Uz svojeručno potpisanu prijavu
na Javni oglas kandidati trebaju podnijeti biografiju sa kontakt podacima
(adresa, kontakt telefon i mail) i sljedeću dokumentaciju /original ili
ovjerenu kopiju/ ne stariju od šest mjeseci:
-
Cipsova
prijava mjesta boravka,
-
Izvod iz
matične knjige rođenih,
-
Uvjerenje
o državljanstvu,
-
Lična
karta,
-
Diplomu o
vrsti i stepenu školske spreme koja je određena u posebnim uslovima za
poziciju,
-
Dokaz o
radnom iskustvu u dužini trajanja koja je određena u posebnim uslovima za
poziciju (potvrda ili uvjerenje izdato od predhodnog poslodavca koja sadrži
sljedeće: ime i prezime, opis posla, stepen stručne spreme potrebne za navedeno
radno mjesto i vremenski period obavljanja istog ili Uvjerenje nadležnog Zavoda
za penziono invalidsko osiguranje ili Porezne uprave sa Potvrdom o tumačenju
šifre zanimanja).
-
Certifikat
za obavljanje poslova fizičke zaštite izdat od FMUP (za poziciju br. 7. Radnik
na obezbjeđenju)
-
Certifikat
o poznavanju rada na računaru (za poziciju br. 8. Referent
za finansijsko-operativne poslove)
-
Pored navedenih
dokumenata kao dokaz o pripadnosti branilačkoj populaciji, kandidati trebaju uz
prijavu dostaviti dokumentaciju (u originalu ili ovjerenoj kopiji) kojom
dokazuju status, u skladu sa Zakonom o dopunskim pravima boraca-branitelja BiH
(“Sl. novine Kantona Sarajevo” br. 45/12-prečišćeni tekst, 26/14, 46/17, 18/19,
20/20 i 24/20-ispravka), Zakonom o pravima demobiliziranih branilaca i članova
njihovih porodica (“Sl. novine FBiH br. 54/19,29/22), Uredbom o jedinstvenim
kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca, članova njihovih porodica u
Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i Općinama u Kantonu Sarajevo (“Sl. novine
Kantona Sarajevo” br. 37/20, 27/21) i Instrukcijom o bližoj primjeni kriterija
vrednovanja prema Uredbi o jedinstvenim kriterijima i pravilima za
zapošljavanje branilaca, članova njihovih porodica u Kantonu Sarajevo, Gradu
Sarajevo i Općinama u Kantonu Sarajevo (“Sl. novine Kantona Sarajevo” br. 38/20,
br. 28/21)., kako slijedi:
R. br. |
Pripadnost boračkoj
kategoriji |
Naziv dokaza -
dokumenta |
Organ koji ga
izdaje |
1. |
Član porodice šehida/poginulog, umrlog i nestalog branioca |
Uvjerenje o statusu djeteta šehida- poginulog, umrlog i nestalog
branioca, rješenje o priznatom pravu na porodičnu invalidninu za suprugu
šehida poginulog umrlog, nestalog branioca i Uvjerenje o učešću u Oružanim
snagama za šehida- poginulog, umrlog i nestalog branioca |
Općinska služba za boračko – invalidsku zaštitu Grupa za pitanja
evidencije iz oblasti vojne obaveze prema mjestu prebivališta |
2. |
Ratni vojni invalid |
Rješenje o priznatom svojstvu ratnog vojnog invalida |
Općinska služba za boračko – invalidsku zaštitu |
3. |
Dobitnik ratnog priznanja i odlikovanja |
Rješenje o priznatom pravu na mjesečno novčano primanje dobitniku
priznanja |
Općinska služba za boračko – invalidsku zaštitu |
4. |
Demobilisani borci |
Uvjerenje o učešću u Oružanim snagama |
Grupa za pitanja evidencije iz oblasti vojne obaveze prema mjestu
prebivališta |
5. |
Dijete: a)ratnog vojnog invalida b)dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja c)demobiliziranog branioca |
Uvjerenje o statusu djeteta ratnog vojnog invalida Rješenje o
priznatom pravu na : a) invalidninu b) mjesečni novčani dodatak
c) uvjerenje o učešću u Oružanim snagama |
a) Općinska služba za boračko – invalidsku zaštitu b) Općinska služba za boračko – invalidsku zaštitu c) Grupa za pitanja evidencije iz oblasti vojne obaveze prema mjestu
prebivališta |
6. |
Supruga ratnog vojnog invalida |
Uvjerenje o statusu supruge ratnog vojnog invalida Rješenje o priznatom pravu na invalidninu |
Općinska služba za boračko – invalidsku zaštitu |
Da bi kandidat ostvario prioritet pri zapošljavanju obavezan je uz
dokumentaciju iz gore navedene tabele u originalu ili ovjerenoj kopiji dostaviti
dokaz (Uvjerenje) da se nalazi na evidenciji JU „Služba za zapošljavanje
Kantona Sarajevo“ evidentiran kao nezaposlena osoba (ne starije od datuma
objavljivanja ovog Javnog oglasa) ili dokaz da je zaposlen sa nižom stručnom
spremom od one koju posjeduje (ne starije od datuma objavljivanja ovog Javnog
oglasa) ili dokaz da je zaposlen na određeno vrijeme (ne starije od datuma
objavljivanja ovog Javnog oglasa).
Kandidati koji se žele prijaviti na više pozicija trebaju dostaviti
posebne prijave za svaku poziciju za koju se prijavljuju i uz svaku prijavu
dostaviti traženu dokumentaciju u ovjerenoj kopiji.
Kandidati koji
ispunjavaju uslove propisane tekstom javnog oglasa će biti obavješteni, putem
telefona navedenog u prijavi, o mjestu i vremenu održavanja pismenog i usmenog
ispita. Pitanja za pismeni ispit, za sve pozicije su objavljena na internet
stranici Preduzeća, a dostupna su i kod poslodavca. Izabrani kandidati koji se primaju u radni odnos na
određeno vrijeme podliježu obavezi probnog rada u trajanju od jednog mjeseca.
Izabrani kandidati za pozicije br. 1., 2., 3., 4., 5., 6. i 8. dužni su prije
zaključenja ugovora o radu dostaviti u originalu ili ovjerenoj kopiji:
Uvjerenje o nekažnjavanju i Ljekarsko uvjerenje, a izabrani kandidati za
poziciju br. 7. Radnik na obezbjeđenju dužni su prije zaključenja ugovora o
radu dostaviti u originalu ili ovjerenoj kopiji: Uvjerenje o nekažnjavanju,
Uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak, Uvjerenje da nije
osuđivan za krivična djela za koje je izrečena zatvorska kazna osim kaznenih
djela protiv sigurnosti javnoga prometa, odnosno da nije osuđena za prekršaj
protiv javnog reda i mira s obilježjima nasilničkog ponašanja (tučnjava i sl.)
i Ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj i psihofizičkim sposobnostima sa pravom
nošenja oružja u roku važenja sukladno važećim zakonskim propisima.
Svi kandidati se primaju u radni odnos na puno radno vrijeme sa mjestom
rada u Sarajevu. Kontakt telefon za sve dodatne informacije: 033/774-599,
kontakt mail adresa: info@lokom.ba
Javni oglas ostaje otvoren 10 dana od dana objave na internet stranici
JU Služba za zapošljavanje KS, oglasnoj ploči i internet stranici
Preduzeća.
Prijavu sa traženom
dokumentacijom dostaviti u zatvorenoj koverti lično ili preporučeno na adresu:
JP „LOKOM“ d.o.o.Sarajevo, ulica Halilovići br. 45, 71 000 Sarajevo,
Komisija za provođenje postupka
prijema radnika u radni odnos sa naznakom:
"Prijava na Javni oglas za
prijema radnika u radni odnos JP''LOKOM'' d.o.o. Sarajevo sa navedenim
brojem i nazivom pozicije za koju se prijavljuju
„NE OTVARAJ“
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Komentari
Dodajte novi komentar