39. Međunarodni sajam turizma i turistička berza
SARAJEVSKI FESTIVAL TURIZMA
predstavlja važno mjesto okupljanja svih sudionika turističke ponude,
te samim tim bitno marketinško sredstvo za prezentaciju ponude
turističkih destinacija i usluga. Mi smo se potrudili da u okviru sajma budemo što reprezentativniji i da ostvarimo što bolji utisak na moguće konzumente. Lokacije i objekti kojima upravljamo, su i te kako atraktivne za dato tržište, pa smatramo uspješnim učešće na sajmu koji je trajao od 19.-21. oktobra tekuće godine.
Program je obuhvatao:
• Prezentacija domaće i inozemne turističke ponude
• Promocija domaćih turističkih i prirodnih potencijala
• Promocija domaćih i inozemnih touroperatora i turističkih kompanija
• Ponuda domaćih i inozemnih turističkih kapaciteta
• Promocija svih oblika turizma
• Ponuda zimskih turističkih centara u zemlji i regionu
• Ponuda odmora na moru u BiH i regionu
• Snadbjevanja i opremanje turističkih objekata
• Ponuda gastro-programa prehrambenih proizvoda i pića
Dodajte novi komentar